Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, consumatorul persoana fizica beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului sau de la data primirii ultimului produs din aceeasi comanda, pentru a-si exprima dorinta de a se retrage dintr-un contract la distanţă (vanzare online), fără a fi nevoit să justifice decizia de retur. Consumatorul va suporta costurile direct legate de returnarea produselor (de ex. costuri de transport) si costurile privind diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora (de ex. soc mecanic, urme de uzura, zgarieturi, loviri, ciobituri etc.), diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
Acesta va putea sa ne contacteze la adresa de e-mail contact@zaliano.ro
Persoanele juridice nu beneficiaza de drept de retur!
Dreptul de retur poate fi exercitat de catre consumator doar in cazul contractelor incheiate la distanta, de pe site-ul www.zaliano.ro.
În cazul în care un consumator decide să se retragă din contract, respectiv sa returneze un produs, aceasta se face prin completarea FORMULARULUI DE RETUR sau prin exprimarea deciziei de retur printr-o declaratie neechivoca, transmisa vanzatorului pe adresa de e-mail: contact@zaliano.ro, urmand ca DAVISIMI TRADING S.R.L sa confirme prin posta electronica primirea formularului de retur. Solicitările primite după expirarea termenului nu vor fi luate în considerare.
IMPORTANT : Transportul produselor returnate este suportat de catre client si este in valoare 20 RON. Costul returului va fi oprit din suma rambursata. Produsele se returneaza in ambalajele originale!!
Pentru a putea exercita dreptul de retur, consumatorul trebuie sa ne informeze cu privire la: denumirea produsului, numarul si data comenzii, data primirii comenzi, adresa, numarul de telefon, contul bancar si titularul pentru restituirea banilor.
Clientul are dreptul de a returna un produs dacă:
1. Comanda a fost anulată în conformitate cu termenii și condițiile zaliano.ro, prin notificare transmisă către contact@zaliano.ro în termen de 14 zile de la livrare, transmitere confirmată de zaliano.ro. În toate cazurile se va folosi serviciul de transmitere cu confirmare de primire a e-mailului.
2. Produsul nu a fost utilizat.
3. Produsul este în condiția în care clientul l-a primit și toate părțile acestuia sunt incluse în pachet:
a. Produsele recomandam sa fie returnate în ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);
b. Produsul trebuie returnat imediat după anulare și confirmarea transmisă de zaliano.ro
c. La returnarea produselor consumatorul va fi responsabil pentru riscul de daune precum și pentru costul transportului.
Suntem alături de tine și ne dorim să fii mulțumit de produsele achiziționate de la Zaliano.
Dacă culoarea nu este așa cum te-ai așteptat sau mărimea nu este una potrivită, sau pur și simplu nu te potrivești cu produsul achiziționat, conform legislatiei în vigoare, persoanele fizice au dispozitie 14 zile calendaristice termen pentru a returna produsele.
Dacă returul respectă condițiile, atunci trebuie să completezi formularul de retur: www.zaliano.ro/formular-retur-produse
Vor fi luate in considerare doar retururile cu formular completat. Te rugăm să completezi toate câmpurile, este important să știm ce îți dorești.
Dacă dorești alte produse, altă culoare sau alt model specifică acest detaliu. Daca îți dorești doar returnarea produselor, avem două situații:
Coletele se transmit la adresa magazinului Zaliano situat in: str. Paris, nr. 21, vila 1, Tunari, Ilfov, prin curierat rapid.
Asa cum este specificat în termeni si conditii, costul retururilor este suportat de tine, iar noi vom trimite fără cost de transport produsul nou dorit sau vom rambursa costyl produselor și costul inițial plătit pe transport în cazul unui retur fără schimb. Vă rugăm să ambalați produsul astfel încât nici el și nici ambalajul să nu fie deteriorat la transport. Gasesti mai jos informatii referitoare la cum sa ambalezi produsele pentru retur!
IMPORTANT : Transportul produselor returnate este suportat de catre client si este in valoare 20 RON. Costul returului va fi oprit din suma rambursata. Produsele se returneaza in ambalajele originale!!
Da-ne de stire daca vrei sa trimiti tu coletul sau iti trimitem noi curierul sa il preia!
In cazul returnarii produselor achizitionate prin aplicarea de cupoane (vouchere) valorice se restituie valoarea efectiv achitata de catre consumator pentru produsul returnat.
Daca produsele livrate au fost insotite de accesorii si eventuale cadouri, acestea trebuie returnate impreuna cu produsele returnate.
Acceptarea returului se va face numai dupa primirea si verificarea produselor.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Consumatorul raspunde pentru produsele returnate prezentand modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire etc.
Pentru a evita deteriorarea in timpul transportului a produselor returnate, in special in cazul produselor fragile, consumatorul trebuie sa respecte conditiile de ambalare ale produselor, recomandate de catre societatea de curierat rapid ales. In orice caz, este absolut necesar ca produsele sa fie reambalate in ambalajul original sau echivalent care sa respecte urmatoarele conditii:
- exteriorul – destul de rezistent incat sa nu cedeze din cauza greutatii continutului;
- interiorul – umplut cu material protector care sa nu permita miscarea continutului;
Recomandam returnarea in ambalajul/ambalajele originale si etichetarea cu “fragil”. Etichetarea coletelor cu “Fragil” nu inlocuieste o ambalare corespunzatoare!
Recomandari si solutii de ambalare pentru pregatirea expedierilor:
La primirea produsului, vanzatorul va verifica starea acestuia si va notifica consumatorul despre decizia luata.
Cumparatorul are dreptul de a i se rambursa sumele pe care le-a achitat drept plata vanzatorului, in termen de în cel mult 10 zile calendaristice de la data la care vanzatorul receptioneaza coletul returnat, cu exceptia situatiei in care vanzatorul a constatat ca produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, conform punctului 3 de mai sus, caz in care va returna consumatorului valoarea diminuata.
Suma va fi returnată după cum urmează:
Consumatorul este de acord ca sumele cuvenite ca urmare a returului sa se ramburseze prin virament bancar, in contul consumatorului specificat in cadrul formularului de retur sau comunicat impreuna cu exprimarea deciziei de retur din contract. Prin decizia de retur Consumatorul isi asuma costurile bancare aferente transferurilor ce se impun a fi facute.